Január 13-i próbánk

 2012.01.17. 12:55
Ezúton köszönjük Áginak, hogy leírta mi történt pénteki próbánkon:
"Sziasztok!
Melinda nem volt ma próbán. Hiányoltuk is nagyon!
Kis létszámú, de lelkes csapat jött össze e rendkívüli napon. Áténekeltük Kodálytól a Villőt, de nem csiszolgattuk. Megnéztük Bartók Léánynézőjét is. Nem vészes, nagyobb létszámmal testesebben fog szólni. Főleg, ha mi is beleadjuk a testünket a hangba. Bartók: Ne hagyj itt is kicsit vérszegény és bizonytalan volt egy-két fős szólamokkal. A Leánycsúfolón is igazgattunk ezt-azt.
Nem voltunk restek a Resteknek nótáját átismételni. Alaposabban a Kocsárt (Szerelem emléke), és az Egyetem, begyetem-et néztük át. A szoprán belekóstól Orbán: Laudába is, de azt jövő vasárnap nem énekeljük. Minden más, tehát hét mű lesz a Kultúra Napi műsor. Szerdán hozzátok ezeket a kottákat, és gyertek pontosan! Anna majd elmondja, de 22-én negyed 5-kor gyülekező, öttől indul a banzáj. Az elérhető információk szerint kissé kaotikus a program, de én remélem, hogy lesz ember, aki időben megmondja, mikor melyik teremben énekelünk. Legalább egy órás programra számítsatok!
Tudom, hogy Melindát nem pótolhatom, de a műsort mindenképpen közzé akartam tenni!
Jó hétvégét!"
Ági picit belekontárkodtam a beszámolódba, és vastaggal kiemeltem azoknak a műveknek a címét amit énekelni fogunk most vasárnap január 22-én.
Az alábbi linkre kattintva megtekinthető a hivatalos műsor is:
Holnap azaz szerdán a szokott időben és a szokott helyen lesz próba.

A bejegyzés trackback címe:

https://chorusmatricanus.blog.hu/api/trackback/id/tr833570357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása