ADVENTI KONCERT

 2015.11.19. 09:01

Sok szeretettel várunk Mindenkit 2015. december 6-án vasárnap Százhalombattán.

cm_adventi_koncert_a3_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://chorusmatricanus.blog.hu/api/trackback/id/tr68090678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsÁgi 2015.12.06. 20:27:04

Most értem haza, és még keresem a szavakat, fogalmazom magamban, hogy mit is éltem át - de máris billentyűt kellett ragadnom.
Nagy élmény volt, néha már-már sírtam is, és nem tudom, hogy az adventi hangulat, a lelkekbe "mászó" dalok, a zene keltette áhitat miatt - vagy "csak" az fájt, hogy ülök és hallgatok ahelyett, hogy állnék és énekelnék. Jó volt átélni, hogy milyen élményt ad a közönségnek egy-egy ilyen koncertünk, ezért nem bánom, hogy most a "másik oldalon" voltam. Azért ez most más volt, mint9-10 éve, amikor Ildi már veletek énekelt, mert lendületet kaptam, hogy (újra) belépjek, mert ebből nem lehet kimaradni, és úgy éreztem: ott a helyem. Most ez nem rajtam múlik és ez rossz érzés.
A számomra már ismeretlen művek is gyönyörűen szóltak, a szöveget is elég jól lehetett érteni (örök vesszőparipám), a régieket meg új élmény kívülről hallgatni, hiszen hangról hangra ismerem.
Tetszett Malek Andrea "beépülése", mert nem éreztem, hogy külön műsort adna, hanem szerves egység volt a kórussal és az egész estével. Nagyon-nagyon jó volt, szép volt, megtisztító volt, megható volt... Nincs meg az igazán kifejező jelző... Köszönöm lányok, és amint tudok, visszamegyek hozzátok!
süti beállítások módosítása