Arra gondoltam ezen a gyönyörű napsütéses délutánon, hogy a tegnap esti próba összefoglalójának nem a szokásos témát választom (mit és hányszor énekeltünk). hisz szerintem mindenki tudja, hogy Brittent nyúzzuk most már több hónapja. Hanem azt, hogy vajon hova tűnt a kórus? Mert (és megmondom őszintén én sem voltam minden próbán) de mintha elfogyott volna a lelkesedés kedves kórustársak.

Tudom, tudom utálatos már ez a nyavalyás tél,

kutya_1359638821.jpg

azon belül (véleményem szerint is) a legnehezebb a január, betegek vagyunk, hidegek és sötétek már a kora délutánok is, ki a fene akar ilyenkor kimozdulni DE terveink vannak, voltak és lesznek!!! Kérlek ne feledjétek, hogy ebben az évben erre a két nem kicsiny feladatra mondtuk ki az áment:

1. CD felvétel második részének felvétele. Ha memóriám nem csal ezt tavaszra terveztük. De tegnap este amikor megkérdeztem Annát, akkor lehet e már kicsit körvonalazni melyik hónapban lesz, azt mondta szomorkásan (aztán lehet, hogy nem volt szomorú csak én képzelődtem), hogy nem mer tervezni, mert ki tudja mikorra lesz a Britten olyan állapotban. Ennyi emberrel pedig nem lehet tervezni.

2 Augusztus Olaszország. Mivel én fordítottam Annának a pályázati anyagot, tudom hogy március 31-ig kell legkésőbb jelentkezni. Addigra meg nagyjából kellene látni kivel, mivel, milyen tervekkel lehet elindulni.

A bejegyzés nem szemrehányás, nem vagyok Anna szócsöve, össz-vissz annyit vettem észre hogy kb. mindig ugyanaz a 8-10 ember csücsül minden próbán, s gondoltam lelkesítő blog bejegyzést írok. Mert, ahogy Melinda is írta már többször, sajnabandi így nem lehet haladni.

Ki fogja kérem szépen helyettem szépen énekelni a nyitó (Procession) tételt a Brittenben? Nekem ugyanis sokszor olyan magas, hogy ha az én hangom lesz a legjobban hallható a CD-n ebben a tételben, akkor azt nem nagyon küldjük sehova :)

Szó, ami szó...SÜT A NAP, CSICSEREGNEK A MADARAK, MEGÁLLÍTHATATLANUL JÖN A TAVASZ gyertek, gyertek Ti is próbára.

Jövő héten szerdán lesz próba, de utána héten pedig szombaton (február 16).

PDóri

A bejegyzés trackback címe:

https://chorusmatricanus.blog.hu/api/trackback/id/tr635054989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása