A CD FELVÉTEL

 2011.12.06. 14:55

Bizonyára mindenkiben munkált egy kis zabszem, mert ezen a borongós vasárnap délutánon a hirdetettnél jóval korábban érkezett a kórus, még a parkolási nehézségek ellenére is.

A hatékony beéneklés után kezdetét vette az, amire annyit készültünk, A FELVÉTEL. Teltek az órák, egymás után énekeltük fel a tételeket, persze a legnehezebbnek itélt Sanctussal kezdve. Anna stratégiája az volt, hogy először felvettünk egy tételt végig, kiment, meghallgatta, visszajött a hibajegyzékkel, és kezdtük előlről, többször ismételve. Aztán ugy a 6.-8. ismétlés után megegyeztek karnagy és Anna, hogy majd összevágja a hangmérnök.

Igy a tervezettnél végül fél órával hamarabb végeztünk.

A délután embert próbáló volt, de mindannyian becsülettel helytálltunk. Nagyon nehéz volt a hiba ismeretében ugy megismételni egy-egy szakaszt, hogy ne essünk ugyanabba a hibába, és ez nem is mindig sikerült, de végül mégis jó lett.

Én nagyon jól éreztem magam a felvétel közben. Nem gondoltam arra, hogy ez most itt egy sorsdöntő esemény, énekeltem a lehető legjobbat nyujtva. El tudtam engedni magam, sőt azt éreztem, hogy a kórus megint azt hozza, amit mindig lehet tapasztalni a fellépések során, hogy ugy össze tudjuk kapni magunkat. Ez most is igy volt, és közben nem a feszülést éreztem, hanem a hangok szép ivelését, a harmonikus megszólalást.

Közben azt is gondoltam, amit biztosan Ti is megfogalmaztatok magatokban, hogy bizony ez olyan emlékünk lesz, amit majd unokáink is meg tudnak hallgatni, és büszkén mondhatják, hogy "ezen a lemezen a nagymamám énekel".

Azt kivánom Nektek, hogy ez tényleg igy legyen, hogy olyan anyag birtokában legyen ez a kórus, ami valóban minőségi, meghallgatható szinvonalu előadás.

Köszönettel tartozunk Neked, Anna, mert a Te igényes, alaposságra  törekvő lényed hozza ki belőlünk a minőségi munkát. Ugy érzem, jelentős állomásához érkezett a kórusunk, és kiváncsian várom a folytatást.

Ja, a soron következő folytatás szerdán következik, kedves Lányok! Nem elfelejteni, hogy VAN szerdán próba, a szokott időben találkozunk, és mindenkire számitunk!

Melinda

A bejegyzés trackback címe:

https://chorusmatricanus.blog.hu/api/trackback/id/tr763443017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsÁgi 2011.12.06. 23:49:07

A magam részéről sajnáltam azt a fél órát, amit "csak úgy" odadobtunk, de biztos vagyok benne, hogy - a saját közérzetünktől függetlenül - nem volt értelme tovább eröltetni. Éreztem, hogy messze voltunk a tökéletestől, és föl voltam pörögve, de Anna hallotta, hogy mit produkálunk, és ha nem javítottunk, csak rontottunk, tényleg ennyi volt bennünk. De élmény volt!

fűrianna 2011.12.07. 12:03:31

Örülök, hogy jól éreztétek magatokat, köszönöm a maximális figyelmet, a pontosságot, a türelmet, a próbákat - ami kimaradt, azt majd a próbán... :) Ági! Nem dobtuk oda azt a fél órát, csak hagyni kellett időt a fiúknak a pakolásra, mert 7-ig béreltük ki a termet! Ezt nem kalkuláltam bele előre... Amúgy meg egy felvételnél mindig van mit javítani, ezért tudni kell továbblépni. Este találkozunk!

albertmelcsi 2011.12.08. 22:20:16

Ági!
Nem mondom hogy nem lehettünk volna jobbak, de egyáltalán nem voltunk rosszak, sőt! Különben is rendkivül változatosan "rontottunk", ugyhogy nem is lehetett előre tudni, mi jön ki éppen! Nem erőltetett menet volt, szerintem nem fásultunk bele.
süti beállítások módosítása