Próba

 2011.08.12. 22:14

Nem csináltam végig az aktiválást, csak az indapassig jutottam, de ha igaz, most jó lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://chorusmatricanus.blog.hu/api/trackback/id/tr983149912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PDóri 2011.08.15. 09:05:12

próba, hátha most nem kell engedélyezni a kommentelést :)

CsÁgi 2011.08.15. 10:43:29

Üdv!
Az engedélyezési ceremónia nem zavar, bár fölöslegesnek tartom, de én inkább a visszajelzésre vagyok kíváncsi.
Á

PDóri 2011.08.17. 09:21:35

Jó lesz :) ennyit kell szerintem csak tenned. Be kellett regisztrálnod. Ha legközlebb is szeretnél ilyen bejegyzést írni (mondjuk miről szólt az első kóruspróba), akkor annyi hogy azzal az azonosítóval és jelszóval, amivel regisztráltál az indapassba be tudsz lépni és tudsz szerkeszteni. Jobb oldalon már látszik is, hogy te is blog szerző vagy :) ÉLJEN!!!
Kitartás minden kezdet nehéz.

albertmelcsi 2011.08.17. 09:28:07

Dóri!
Még mindig nem oké! Most ugy keveredtem ide, hogy a levelesládámban volt az összes hozzászólás, amit ide irtatok. Közte a Tied, amin volt egy link, arra kattintottam, felhozta az indapass belépést, és onnan ment a dolog. De hogy tudok a leveled nélkül beirni??? És miért van itt mindaz a levél, amik nekem a gmailembe jöttek Tőletek???

albertmelcsi 2011.08.17. 09:37:12

Sőt!
Azt hittem, hogy az előbbi irásom felkerül a blogra, most látom, hogy oldalt jelent meg a hozzászólások között.
Akartam irni a blogra, de nem sikerült. A blog.hu-n be tudtam jelentkezni, de csak azt az első irásomat akarná mindig moderálni, ujat nem tudtam irni. Mit nem csinálok jól?

albertmelcsi 2011.08.17. 09:44:00

@albertmelcsi:
Sikerült! Próbálom memorizálni mit csináltam!
Irtam is bele, és ki is töröltem, a tartalom kitörlődött, a belepiszkálás ténye nem.

CsÁgi 2011.08.17. 14:16:13

@albertmelcsi: Látom az utóbbi 3 bejegyzésed, a "belepiszkálást" viszont nem , úgyhogy kívülről nézve jó így, ahogy csináltad.
Én az értesítéseket nem olvasom, hanem belépek, és a radar figyeli, hogy mit nem olvastam még, de újra olvashatom az előzményeket is.
Á

PDóri 2011.08.17. 15:00:22

Ha oda kattintasz, hogy szólj hozzá! akkor kommentet írsz. Ilyenkor jobb oldalon mint friss topik megjelenik a hozzászolásod.
Ha blog bejegyzést szeretnél tenni akkor lépj be a blogba és lesz ott egy olyan fül, hogy bejegyzések. Ide leírod amit szeretnél mint új információ megosztani mindenkivel, majd ha jóváhagyod akkor megjelenik.
A kommenteket az adott bejegyzéshez lehet írni. Mondjuk, ha szeretnél hozzászólni egy témához amit mondjuk Anna vetett fel, hogy szept 17-én lesz egy program. Ha neked van valami friss híred, ami nem ehhez kapcsolódik, akkor írj egy új blog bejegyzést. A gmailedre azért kapod a sok üzenetet a blogról, mert valószínűleg ezen regisztráltál és még nem kapcsoltad ki a beállításoknál, hogy üzenetek küldése.
süti beállítások módosítása